Dades personals

Biblioteca Municipal creada per oferir l'accés al coneixement de forma lliure i gratuita

divendres, 8 de març del 2019

8 DE MARÇ, PER LA IGUALTAT REAL I EFECTIVA DE DRETS I OPORTUNITATS

DIA DE LA DONA TREBALLADORA
Em nego a viure en el món ordinari com una dona ordinària establint relacions ordinàries. Em cal l’èxtasi. Sóc una dona neuròtica, perquè visc al meu propi món. No penso adaptar-me al món, sinó que m’adapto a mi mateixa.
  Anaïs Nin

Quan van intentar fer que callés, vaig cridar. 
Teresa Wilms Montt

Surt i fes alguna cosa. La teva presó no és la teva habitació: ets tu.
Sylvia Plath 
 
No desitjo que les dones tinguin poder sobre els homes, sinó sobre elles mateixes. Mary Wollstonecraft

El feminisme és una forma de viure individualment i lluitar col·lectivament. 
Simone de Beauvoir

CICLE DE CINEMA I DEBAT DRETS HUMANS

DIA 8 MARÇ A LES 17 hores
PROJECCIÓ "FRIDA"
                            Directora: Julie Taymor
DEBAT " DRETS DE LES DONES "


La pel·lícula representa la vida de la pintora surrealista Frida Kahlo, i retrata la torturada vida personal de l'artista mexicana. Des de la seva complexa i duradora relació amb el seu espòs i mentor, Diego Rivera (Alfred Molina), i la seva relació il·lícita i controvertida amb Lev Trotski, fins als seus romàntics i provocatius embolics amb dones. Frida va viure de manera audaç, com a una sensual revolucionària política i artística.


Dia de la dona treballadora